Σκύβοντας πάνω ἀπ᾿ τῆς ψυχῆς μου τὴ συσκότιση

στίχους ἰσχνοὺς θὰ ἐπιδείξω
ἀποκλεισμένους ἀπὸ ἀπρόσμενη κακοκαιρία
ποῦ πλήγωσε θανάσιμα
κάποιο δειλό μου λυκαυγές.

Πολλὰ θὰ λὲν οἱ στίχοι αὐτοί,θὰ δεῖτε, θὰ διαβάσετε.
Ὁ τελευταῖος μόνο στίχος τίποτε δὲν θὰ λέει.
Κοιτώντας θλιβερὰ τοὺς προηγούμενους θὰ κλαίει.

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Μαθηματικές πράξεις-φιλολογικά σύμβολα


Μαθηματικές πράξεις

Πρόσθεση
Χρόνου
Πόνου
Ελπίδας

***
Αφαίρεση
Σιωπής
Μνήμης
Λογικής

***
Πολλαπλασιασμός
Αισθήσεων
Ονείρων
Ευτυχίας

***
Διαίρεση
Ζωής
Αφής
Ψυχής





Φιλολογικά σύμβολα

Τελεία
Στην άρνηση
Στον φόβο
Στην κατήφεια

***
Κόμμα
Στο θέλω
Στο γέλιο
Στο δάκρυ

***
Εισαγωγικά
Στο νοιώσε με
Σφίξε με
Αγκάλιασε με

***
Θαυμαστικά
Για σένα
Για σένα
Μόνο για σένα!





Ερωτηματικό

Το ουράνιο τόξο της ψυχής ακολουθώ
μαγνητισμένη από τα μάτια σου, έρωτα μου.
Με προκαλείς σε οδοιπορικό ονείρου
και εγώ μια ασήμαντη σταγόνα ωκεανού
χορεύω σε σκοτεινά σοκάκια ουτοπίας
παγιδευμένη από την
ανταπόκριση σου.
Βυθίζω τα δάχτυλα μου στο άγνωστο
και τρέμω για αυτό που θα αντικρύσω
Τι θα’ ναι άραγε …
Τοπίο όασης ή δείνης ;

Δημιουργός: M.I.Π.Σ.
Δημοσίευση στο stixoi.info: 11-08-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου